CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday 19 December 2008

blahblahblah

14th November 2008. Happy Birthday Alif :)
i woke up at 8+ kali. **SKIP** karang liat movie nii~ ;) kaka Gyan ambil aku dirumah, she was with Wafi. then, kami ambil kaka Nurul (ain) and si Zuddin. **SKIP** kami terus ke Mall. awal masih baru 12+pm atulah. then, becarai kami, cause kaka Gyan minta dangani aku kan tukar duit, ia mau beli baju, pasall~ ehem,, adalahtuu~ haha. sekali, ATM di Mall atu KREK bah. inda dapat masukkan cardnya. majal ni, lastlast giveup, so, kami ke Beribi, arah Sumbangsih. but nada. then di Kiulap, barutah ada. kami balik semula ke Mall. betamu balik with dorang kaka Nurul and Zuddin, Qiqah ada datang sudah. kami semua, berenam naik ke Foodcourt, pasal LAPAR keliah~ **SKIP**
The Movie will start for about 30mins kali. i tried to msg Zyrah, ia jadi or inda. sampai my crdt habis bah. iatah, pinjam hp kaka Gyan, hp kaka Nurul.. batah nii, **SKIP** kami tunggu arah dapan cinema, i saw Fauzan, and say Hi to him :) sekali, i saw ABIB, aku tagur ia, then jalan sekajap with him. and, pinjam his hp jua bah, rasa jua tu kan mau si Zyrah datang. tapi, inda tia dapat datang anak ahh. :/imissher~ kaka Nurul, bagi tickets kami, aku duduk sebalah Fauzan. mulamula aku awkward pulang tuu, sekali kaka Nurul cakap arah Fauzan suruh jaga aku apa ;) okay lahh.
Whoah, movie was about to start, aku alum lagi masuk, still chitchat sama Abib. then, dorang panggil aku.. okayy, gtg abib, gonna miss kauuu x) kami dua masuk ni, sudah duduk... like, ada benda yang kami dua miss.. hmm~ oh yeah, Popcorn!! HAHA!! ;p so kami dua keluar sekejap, kan bali popcorn and drinks. he treats me. Thankyouuu~ inda siuk bah liat movie w/o popcorn.. ghee x) **SKIP** yknow what, ada arah cerita Twilight atu, bari terkajut bah, iath aku teriak. Fauzan was like "alum lagi papa, sudah tia" hahaa. thenn, ada lagi 'kissing' part. yang paling i dont like. haha, i tutup my eyes. tapi Fauzan majal suruh aku liat orang kissing atu. ia inda suruh tutup mata, iatah aku limpangkan my head arah shouldernya and tutup mata w/o my hands yang dpigangnya supaya aku inda tutup mata. pacah eh~
**SKIP** Twilight, romantic ceritanyaa, Fauzan and I make fun of it. haha. jadi cerita cali pulang. pacah kami dua dalam Movie aah. after the movie, kami semua keluar with a Big smile. pasal kesiukan. hee. kaka Nurul macam moody bah, lepas dari movie atu sudah ia marungmarung. i ask Fauzan kenapa,ia pun inda tau. then aku kan pee. like, nada danganku lagi, aku tarikn si Fauzan saja. ia pun kan pee. samasama pee lah. HAHA. afterthat, kami balik semula ketempat tadi, dorang semua nada. ilang ah.. kami caricari nii.
then, i saw si Birthday Boy, ALIF. aku jalan with ia, si Qawi ada jua. kami tiga jalan lahh. si alif memajal kan balikan aku easi card pasal crdtku mampus. aku pun memajal inda mau. lastlast terima saja tia, atupun ia masukkan sendiri dalam poketku. **SKIP** sekali, kami ke arcade, belawan tekken. kes boring sudah. haha. YAY! ake manangg! ;p sangal jua tekken ani ah. i stopped. kaka Nurul ada msg, ia suruh ke Cheezbox. then, Fau pun ada msg~ so,kami kesana lah. time aku naik arah cheezbox atu, kaka suruh aku duduk with her. ia marungmarung masih , i told her aku ada bawa kawan, then inda jadi duduk, kebawah ku, aga si Alif and Qawi ah, kesian usulnya, HAHA. boring keliah... menalur dibawah ah, **SKIP** fauzan ada turun, i saw him. aku aga ia, Fau tnya aku mau makan or inda. aku mau minum saja, karing lihir bah. ia ckp minumannya still ada. okay lah tu. minta saja.
**SKIP** kaka Nurul still moody. balikbalik ni aku tanya si Fauzan ahh. ia cakap, maybe pasal kami dua. maybe lah tuuu, mana kami tau jua kann~ time kan balik pun jua ah. hmm. biarkan tia lah,pandai ia cool sendiri tu x) phewhh. im Done! :D ngalih ku.. gheee..

No comments: